We're ten thousand miles apart

Var i stallet på förmiddagen och red ut på Midde-mannen, mysigt som bara den :)
Hem sen och gjorde mig iordning för att fira lillebror Elias.
Det är nästan det enda som har hänt den här dagen, rätt slappt ändå..

Igår var jag, Elias och pappa i stan och körde bowling. Kan väl säga såhär, det finns annat jag är bättre på.. Hehe, var rätt arg ett tag. Men roligt var det. Åt på restaurang sen så det var lite lyxigt sådär.
Köpte två filmer med.
A walk to remember och Buss till Italien.
Har velat sett A walk to remember jättelänge, så jag blev superglad när jag hittade den.
Kollade på båda filmerna innan jag somnade.
A walk to remember var riktigt riktigt bra och fin. Men jisses så sorglig. Grät som bara den..
Buss till Italien var sådär. Inte så bra som den verkade. Menmen, så är det.


snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0