Ett tufft dygn

Känner på mig att det blir ett låååååååångt inlägg.

Igår åkte jag ut till stallet klockan tre. Då blev det mockning och Moa red Tigriz medans jag gick bredvid, mysigt!
Sen klockan fem började allt slit och släp till invigningen.
Det var genrep och en hel del som skulle fixas. Runt nio var vi klara med genrepet och jag var inte allt för glad.
Efter maten var jag lite gladare så jag och Moa tog en promenix. Skapligt skönt.
Väl tillbaka så blev det en massa mys och chill med underbara tjejor. Utan dom hade det inte blivit så bra..
Vi satt och snackade till typ klockan ett på natten och sen väntade vi på att Tobbe Larssons hästar skulle komma till stallet. Det gjorde de klockan halv två och då började jag locka håret på Linnéa. Blev grymt bra.
Gick och lade oss runt två och somnade väl en halvtimma efter.
Klockan sex blev det upp och hoppa.
Hade en timma på oss att bli klara och jag hann med rätt mycket. Gjorde iordning Linnéa för att vara Anna Skipper och lite sånt. Sen blev det massa jobb tills alla människor började komma. Då intog jag min plats vid framridningen.
Var allmänt stressad hela dagen, men det gick förvånadsvärt bra.
Grymt bra jobb alla! <3
När allt var klart så blev det clinic med Tobbe Larsson, vilket var kanonbra.
Hem sen, tack och lov.
Har duschat och ska göra mig iordning. 
Ikväll kommer Carro och Jenny till mig för massa mys. 
Får se hur länge jag håller mig vaken. 

Imorgon blir det iväg med mormor, mamma och bror för att se teater. Har glömt bort vad stället heter, men det blir nog jättebra.

Puss /Linn 


Camilla <3 Linn
Du fattar inte hur jävla saknad du är.
En del av mig är hos dig ju.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-11 @ 20:53:35
Postat av: anna skipper ( Linnea )

Hej Linn!

Vilket helt underbart dygn, jätte roligt och tack vore dig blev ja super snygg till Anna Skiper också. Borde göra om det dygnet igen, men fatta inte riktigt varför alla blev helt galna :s , fast hästarna var jättefina så kanske förstår dom en del ... <33

2011-06-11 @ 20:57:02
Postat av: Linn

Linnea- Du var helt grym ju! Det var bara roligt att göra iordning dig :) ska fota någon dag med! <3

2011-06-12 @ 20:41:46
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0