Moa som bloggar

Hej alla Linns läsare!

Idag bad Linn mig att blogga, vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kan ju skriva något fint till Linn eftersom att det är hennes blogg.


Linn är en underbar människa som alla tycker om, hon är verkligen perfekt. Jag har kännt henne sedan lekis och då var vi inte jättebra kompisar utan vi lärde känna varandra mer och mer ju längre tid vi gick i skolan. Idag är vi som helan och halvan. Vi passar varandra som handen i handsken och jag kommer nog aldrig få turen att träffa en sådan här underbar vän/syster igen, för det finns ingen som slår henne. Hon finns alltid där för mig när jag behöver henne och jag finns där för henne om hon skulle vilja det. Allt vi gått igenom tillsammans, alla minnen vi har är oslagbara och det är svårt att inse hur mycket gemensamt vi har efter dessa år.

Jag har alltid lurat i dig en massa saker, egentligen för att jag ville ha dig för mig själv och så har det nog alltid varit. Att jag ville ha min egen Linn för mig själv, alla borde få ha en egen Linn. Jag har alltid tänkt på att det finns så få av dig, men jag har insett att det inte finns någon mer av dig. Helst vill jag ha dig helt för mig själv, föralltid. Och på något sätt kommer du alltid vara min. För mig har aldrig någonting spelat någon större roll så länge du har stått bredvid mig. Jag tror inte ens jag behöver berätta att jag älskar dig mer än allt annat eller hur nära vi faktiskt står varandra.


"Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad andra har så länge jag har dig".


Puss och kram

Om ni vill besöka min blogg, klicka HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0