Sharpman

Dagen blev rätt bra ändå :D
Gick upp klockan 6 (gaaaah)
Åkte till sharpman och provade sadel till Tigriz.
Det blev en jättebra och vi provade också en dressyrsadel som vi redan har.
Kändes super, blev som en ny häst att rida på.
Till stallet sen med Tigge. Fina häst!!
Åkte hem efter det och åt.
Solade en stund, inte för att jag blir brun, men ändå :D
Cyklade till Jakob sen och träffade honom och Carro.
Vi stod och snackade i typ en timma och sen var jag hos Jakob ett tag.
Sen hem igen.
Massa mys med familjen och sådär.
Sen gick jag och pappa ut och körde volleyboll.
Jag vann :D Tihi!

Nu ska jag sova.

Puss /Linn


lite halvt gammal bild på min stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0