Dag 3

Min favorit årstid och varför.

Jag vet inte om jag har en riktig favorit bland årstiderna faktiskt.. Jag tycker om alla på sitt sätt.
Skriver positivt och negativt om dem istället (y)
Vinter- Jag älskar den första snön! Det är roligt att leka i snön, åka pulka osv. Sen verkligen älskar jag att åka skidor! Det negativa är att snön ligger kvar så länge. De sista månaderna är det bara ivägen och blaskigt.
Vår- Rida på våren är underbart. Känna alla vårlukter oså. Sen kan man börja vara ute och springa ordentligt vilket är ett stort plus. Att jag fyller år på våren med gör det väldigt bra :D Vet inte om jag tycker det finns så mycket negativt med våren egentligen.. Jo att det är mycket i skolan då.
Sommar- Solen, värmen, sommarlov. Att bada, sola, äta glass, umgås med kompisar, rida och ha det skönt. Ja det är underbart. På sommareb är det teater sommarteatern som gäller med, wiiiihu! Det negativa är att det är mycket insekter och att det ibland är för varmt.
Höst- Alla fina färger på hösten tycker jag om. Man kan fota en hel del och så. Negativa är att det blir lerigt och kallt mot sluten av hösten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar massa efter sommaren just nu :)

2011-03-06 @ 21:02:54
Postat av: Mortenhelena

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-10-21 @ 08:09:58
URL: http://mortenhelena.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0