Dag 4

Mina mål/drömmar/önskningar.

På sätt och vis tycker jag att de här tre sakerna hör ihop.
Det jag önskar, är min dröm men också mitt mål är att tro mer på mig själv.
Jag har blivit lite rädd för höjder inom ridningen. Det är något jag verkligen vill komma över.
Sen är jag ganska rädd för andra saker. Har ibland svårt att sova o sånna grejer.
Det har nog att göra med självförtroende och trygghet i sig själv.

Den stora drömmen för mig är att spela på en stor teater eller vara med i en film.

Önskningar. Jag önskar alltid att min morfar ska komma tillbaka. Men då blir det inte..
Så mina önskningar är att leva ett bra och glatt liv. Med bra vänner och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0