EV-dagar

Har EV-dagar. Igår va jag i skolan och jobbade lite. Var vid musiken ett tag så nu har jag höjt mitt betyg till MVG, helt kanonbra! :D
Idag är jag i stan på mammas jobb. Ska iväg en sväng till centrum sen och köpa skor och lite annat :)
Ikväll blir det hoppträning på Midde-mannen!
Imorgon är jag ledig (wiiiiiiiie), sen ska jag till frisören och klipp mig+ slingor. Sen är det konfa och vi ska gå i genom allt till lördag. Då är det själva konfirmationen. Frår se hur det går :)
Jag är nervös, varför säger jag efter.

Nu ska jag jobba lite.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul!

det kommer gå skit bra på konfirmationen :)♥

2011-05-24 @ 13:02:04
URL: http://mmatildalind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0