Hejsan svejsan

Hej lilla bloggen.
Sovmorgon, vilket var mycket välbehövligt :)
Igår föresten..
Jag var i stallet först och skulle rida lektion på Tigriz. Men det visade sig att hon var halt :( Väldigt surt, men sånt som händer. Jag och Josefin kollade igenom henne noggrannt och sen så kylde jag benet lite.
Hem sen och direkt till sångrep med Teater Traska. Gick dit och hem med Jenny, även kallad min faster. Hade riktigt roligt :D Haha.

Nu gör jag inte så mycket. Ska snart ha bild. Efter det har jag idrott och PS. Sen blir det stallet.
Måste kila.

Puss /Linn


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det gillas mycket när du bloggar oftare kan jag säga dig!

söt är du :)♥

2011-05-27 @ 10:49:28
URL: http://mmatildalind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0