Hur gick det?

Konfirmationen gick så mycket bättre än vad jag trodde. Jag sjöng, SOLO. Läskigt men ändå roligt. Det gick bra och jag fick massa beröm. Fina vänner, släkt och familj var där och kollade. Underbart.
Det är en sån häftig känsla att stå där framför alla. Alla tittar på mig och lyssnar på min röst. Jag är sjukt nervös men på något sätt lyckas rösten krypa sig fram och jag klarar det. Tar ton för ton. Musiken och rösten samsas.
När jag tar den sista raden eller ordet och sen hör jag applåderna. Som är till mig. Ja, helt galet är det.
Resten av konfirmationen gick också bra :) Alla var så duktiga! Kommer sakna att träffa alla en gång i veckan, faktiskt. Men alla slut är början på något nytt, right?

Idag i skolan då..
Rätt skön dag faktiskt, inte mycket lektioner, tidig lunch (jag är alltid så hungrig i skolan, stort minus= det är äcklig mat= jag fortsätter vara hungrig= spelar ingen roll om vi har tidig lunch) och vi slutade tidigt. GILLA!
Sen blev det stallkiosken med Moa, Michael och Kasra. Myspys :)
Efter det kollade jag och Moa på lite fotbollsträning vid Edberga och efter det blev det badning i Bysjön.

Imorgon får vi se vad som händer. Skola och stallet är klart. Resten återstår att se :)

Puss / Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0