Berätta om staden jag bor i.

Stad och stad. Det är mer en by, håla, ja eller något i den stilen :)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Åtvidaberg. Det är inte så stort vilket gör att man vet ungefär vem alla är och man tror att man vet väldigt mycket om andra som bor här. Det är rätt mycket snack och sådär. Det är lite av en smet här. Det händer ingenting.
Det är ett tryggt ställe att växa upp på och det är bara en halvtimma till Linköping så helt okej är det :)
Jag kommer inte vilja bo här hela livet, det är jag säker på. Jag vill se mig om, träffa nya människor. Jag kommer ändå alltid ha släkt här så helt kommer jag inte härifrån, fast det vill jag nog inte heller :) 
Åtvid kommer ju alltid vara Åtvid lixom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0