But now there's nowhere to hide.

Tjenare bloggen!
Jag har internet här och det är ju kanon :) Jag kan hålla mig uppdaterad.
En helt okej resa idag, lite tidigt att gå upp bara. Ett plus var att jag kom till Köpenhamn tidigt och fick hela dagen till att gå runt och kolla i affärer och bara njuta av att ta det lugnt för en gångs skull.
Jag har handlat två supersköna tröjor idag som jag är nöjd med (bild under texten) dock inte så bra bilder på dom. Sen har jag köpt en ring med (också på bild) och lite finare bild på den.
Imorgon blir det mer shopping och då är jag nog lite piggare. Blir att köpa en jacka då med. Har hittat en som det antagligen blir om jag inte hittar en bättre.

Passar på att slänga in lite bilder på det jag köpte igår när jag var i stan med och även bilder från då (läs: för att ni inte ska bli förvirrade så skriver jag vad det är och när jag köpte det med)

       
Jag och Emli igår. Vi ville visa upp våra ringar på första bilden bara så ni vet :)

       
Ugglering


Grön tröja- Saint Tropez


Beige tröja- Saint Tropez


      
Höga jeans- Vero Moda
Halsduk- H&M
Tröja- Vero Moda

(köptes igår)

xoxo Shopping girl

Kommentarer
Postat av: emelie

Nu ser jag! Hihi superfina tröjor & en snygg ring :D

Kanonis <3 Så får du lägga upp en bild på jackan sen också ;) ?

2011-11-02 @ 22:05:11
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0