Färglös som en tår blir jag utan dina andetag.

En riktigt mysig dag med min Emli på stan. Hittade höga jeans, tröja, ring, halsduk som jag är nöjd med :) det blev en hel del skratt, prat och galenheter under dagen. Tack för dagen Emli, bäst är du! <3

Sitter nu på tåget påväg till Köpenhamn. Har ingen aning om var jag befinner mig i landet nu, men jag är iallafall påväg åt rätt håll. Tror jag?
Jag vet inte hur det blir med uppdatering de här dagarna, men det märks.

Ni får ha det kanon så hörs vi snart!
Puss finingar.


Kommentarer
Postat av: emelie

Finaste Linn! Hoppas dagarna i Köpenhamn blir toppen :) KRAM på dig <3

2011-11-02 @ 10:33:00
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0