Jag längtar så jag kan dö.

Matteprov på morgonen, jobbigt, men jag tror att det gick ganska bra faktiskt :) Märks på fredag.
Hade ett engelskatest med som jag tror gick okej?
På svenskan skulle vi komma på en uppfinning som vi ska redovisa för de andra i klassen. Bex, jag och Ewiii kommer bjuda på en liten show tror jag :) Hihi, teater <3 Ketchuuuuuuup.
Sen på idrotten har jag och resten av min grupp tränat som galningar på våran dans. Vi är nöstan helt klara och den är grym. Ska bara komma på det sista och sen träna, träna, träna!
Har tyskaprov på fredag som jag inte kan. Inte lätt att träna när man inte vet på vad heller.. Våran tyskalärare är tvungen att vara hemma till jul så vi ska ha vikarie tills dess. Härligt mitt innan ett prov känner jag. Menmen. Hoppas att det är vikarien som rättar proven med, hihi.

auf Wiedersehen


Kommentarer
Postat av: ewz

Det kommer bli kungligt! :D <3

2011-12-01 @ 18:26:34
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0