Jag måste varit någon annan innan jag kände dig.

Gymnasiet som jag och Evelina besökte igår var väldigt rörigt. Fick inte så bra info och det vara ganska konstigt. Skönt att veta var jag inte ska gå :) Det blev en liten sväng på stan med Ewii efter och vi åt lite med :) Sen mötte jag Moa och Patricia, såg på film och åt. Fast det visste ni ju redan :)

Kom hem runt halv ett igår och hade som tur var sovmorgon idag. Jag har NO nu och vi går igenom en massa konstiga begrepp och grejer. Jag ska fortsätta lyssna nu tänkte jag :)

Puss.  


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det Real? :)

2011-11-17 @ 14:03:31
Postat av: Linn

Nej, det var Björkö :)

2011-11-17 @ 19:19:35
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0