Låt honom veta att inget är som förr.

Jag har hoppat pay'n jump idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det. Jag är inte nöjd. Inte på min inverkan, på hur Tigge lyssnade, på hur det blev osvosv. Men jag vet samtisigt att jag har på tok för höga krav på mig själv och att jag är stenhård mot mig själv. Det är jag faktiskt, mästare på att kritisera mig själv. Det är inte så bra det.. Kanske borde vara nöjd. Jag har inte superdupervana och det har inte Tigge heller. Hon är ung och ja, det är inte en lätt match. Jag kom igenom hela banan, tog mig igenom det jag tycker är läskigt. Övertygade Tigge om att hoppa och det gjorde hon med. Så jag får vara nöjd med det. Så är det bara Nog om det..

Jag är luciakandidat för Åtvidabergs lucia. Det är läskigt och roligt. Bilderna har kommit upp i både tidning och lite överallt i hela Åtvid. Bilden gillar jag inte.. Men det är också det enda som faktiskt känns jobbigt. Det ska bli jätteroligt att repa sånger, sjunga i kyrkan och gå runt och lussa på olika ställen. Det är ett bra gäng och det känns riktigt bra med det.

Imorgon ska jag till konsert och kongress för gymnasiemässa tillsammans med mammut och Evelina. Underbart sällskap iallafall :) Får hoppas att det blir en bra mässa, kanske får nya idéer på framtiden? Vem vet?
Efter det ska jag till stallet och fixa lite och sen blir det mat hos mormor.


kan hända att jag har de absolut bästa syskonen man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0