Never mind I'll find someone like you.

Inlägget jag skrev förut verkade försvinna av någon anledning. Jag som hade lagt in fina bilder och allt :(
Jag har repat lite nu efter skolan och sen har jag pluggat på hemkunskaps prov/läxförhör som vi har imorgon. Helt onödiga grejer att kunna om ni frågar mig, men inte slipper jag det för att jag tycker så :)
Imorgon kommer jag förmodligen avlida av flera orsaker. Ska bland annat hoppa pay'n jump på Tigge vilket jag kommer vara massa nervös för.
Men fredag imorgon iallafall, gött! Helgen kommer bestå av gymnasiemässa, träffa släkt, nattfotboll, tävling osvosv. Så jag har att göra helt enkelt. Skulle vara skönt att ha en dag att göra absolut ingentins på snart, men icke. Om några år kanske? Får boka in ett datum tror jag..
Nog om det.
Nog av skriverier över huvud taget nu tror jag. Ska återgå till mina älskade pluggpapper och sen ska jag sova. Fast först slänger jag in någon bild eller två här med :)

Pussigull.

image description 
tihi, pletty och jag förra veckan. jag sitter lite konstigt, men sak samma.


en gammelbild på mig och bellu!

Kommentarer
Postat av: Bella

Puss älskling!

2011-11-10 @ 21:33:58
Postat av: Camilla

Nettan på besök? Och du red henne? Hur kändes det? Undrar vad hon tänkte om att vara tillbaka i sitt gamla ridhus?

2011-11-18 @ 14:05:52
Postat av: Linn

Sv: det kändes konstigt att rida henne men ändå väldigt härligt! Något jag saknat :) ja det undrar jag med om hon kände igen sig, jag vet faktiskt inte :)

2011-11-19 @ 11:13:41
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0