Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig.

Jag var riktigt pigg imorse. Första lektionen var slöjd och då försvann all energi jag hade totalt. Sen den lektionen har jag nästan sovit på varje lektion. Förutom tyskan och so:n då. Tyskan var galen och so:n gick kanon.
No:n var bara blä. Usch så arg jag var!!

Nu på eftermiddag/kväll har jag hunnit med en uteritt med Heléne, hämta grejer, bosatt mig hos mamma, ätit, duschat osv. Ska kolla på lite läxor och annat onödigt. Sen ska jag sova så jag kan vara pigg hela dagen.
Det är en plan :) En bra plan!



Kommentarer
Postat av: Carrobull

hah LÄTT att jag ska satsa på det, ah det tycker jag verkligen ! <3

2011-11-24 @ 11:03:17
URL: http://santinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0