So be kind and don't lose your mind.

Sovmorgon imorse, helt kanon!! Segade hela förmiddagen. Det var nog lika bra det eftersom det är storm ute. Försökte gör pannkakor till mig och lillebror förut med, det gick riktigt dåligt. Har nog aldrig gått så dåligt för mig att laga mat förut. Kastade nästan ut stekpannan genom fönstret.. Men kom på att det blir dyrt+att jag inte får några julklappr då. Så jag kastade inte ut den :)
Jag och Moa tog oss till stallet och fixade lite där. Ridning blev det ingen idag.
Nu har jag städat lite i mitt rum och har gjort två tal i matteboken med. Yeeei! Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag och sen blir det nog sängen.


Tror att jag kör på den sminkningen imorgon, fint!

Kommentarer
Postat av: Liɴɴeα's вloɢɢ ♥

hihi cool sminkning :)

2011-11-27 @ 22:11:46
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahahah fan va fina vi va x) <3

2011-11-28 @ 18:19:55
URL: http://patriciahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0