Say hey I love you.

Jag sitter nu på tåget påväg hem från Köpenhamn. Snodde mammas dator, hon är iväg och handlar lite att äta till oss. Har haft riktigt bra dagar här och kvällen igår var rätt intressant. Haha, var med på en alumniträff med mamma. Roliga människor :) Har träffat ganska roliga människor över lag (♥Mikkel, Torgny, Daniel, Vikingmannen, Ringmannen, Hoppelihopp)
Har hunnit shoppa ännu mer än det jag lade upp sist. Kan inte ladda in bilder nu, kanske gör det senare eller en annan dag.
Inte jätteroligt att åka tåg men helt okej. Är supertrött så det ska bli skönt att komma hem och sova i min egen säng igen.

Här är allt jag köpt under dagarna, fast i bokstavsform:

- Vinterjacka
- Ring
- Två par jeans
- Vit stickad tröja
- De två tröjorna (som jag visade på bild sist)
- Klocka
- Stickat hårband
- Spetslinne
- Julklappar till julklappsspelet
- Julklappar

Det var allt jag kom på nu. Har köpt lite godis från en superbig godisaffär och så med.
Var även i en jättegalen affär igår som jag inte kommer ihåg namnet på. Jag fick en chock. Det luktade jättemycket parfym, det var mörkt och ca två tusen speglar. Galen musik och de hade nästan lika mycket personal som speglar. Inte ett enda klädesplagg hängde på ställningar. Allt var vikt och lagt i hyllor. Dyrt som satan var det med. En t-shirt med affärens tryck på kostade sjuhundra svenska kronor. Personalen hade likadana kläder vilket var rutiga skjortor och svarta byxor/kjolar. Alla som jobbade där var supersnygga. I ingången till affären stod en tjej och en kille och hälsade välkomna. Lika snygga dom med och killen hade öppen skjorta och supersnygga magrutor. Ja, ni förstår. Galet.
Var tvungen att gå tillbaka idag och kolla så jag inte drömt allt. Det hade jag inte. Allt var likadant förutom att det var en ny tjej och kille som hälsade välkomna. Killen med en mage att dö för ungefär. Haha.

Vad jag tycker om danskar har jag svårt att avgöra själv. Språket är svårt att förstå men nu efter några dagar fattar jag mer. I början fattade jag noll och det var rätt jobbigt eftersom alla pratade med mig. Det är rätt dyrt i de flesta affärer. Men de har annorlunda och bra affärer. Mysig huvudstad helt enkelt.
Väldigt lätt att ta sig dit och så med tåg. Det är ju ett plus :)

Nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg och är litr trött i fingrarna. Tror att jag ska vila dom och försöka sova lite.
Mamma tittar lite tröttsamt på mig så jag ska ge henne sin dator med :)

Farvel mine favoritter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0