When all is said and done.

Usch och fy så jäkla trött jag är. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Har jobbat i stallet från åtta imorse till halv sex. Sammanlagt en timmas rast. Hårt liv jag lever.. Ska gå och sova nu. Det finns ingen ork till plugg för provet jag har imorgon. Det får bli som det blir med det helt enkelt. Ja klockan är kvart över sju, men jag ska sova ändå :)

Föresten, nattfotbollen var bra och det var mysigt folk där! Mässan i Linköping var bra, umgicks med min kära mamma och fina vän Evelina så det kunde inte blivit mycket annat. Blev lite fika på stan efter och jag köpte mig en mössa med, nu behöver jag inte frysa i vinter. Härligt.


plooooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0