Att vara ärlig är inte alltid att säga det man menat, utan alltid det man säger.

Hej fina underbara blogg och ni som läser den :)

Har haft matteprov nu på morgonen och det gick nog inte sådär jättebra. Det var på svåra grejer och jag hade inte pluggat allt för mycket. Nu har jag bild och vi har fått ett nytt tråkigt arbetsområde.
Gissa vad? Jo det vi gjorde förra året. Hur kul är inte det? Göra ett DVDfodral till något. BLÄ.
Så nu har jag gnällt på det.
Efter skolan blir det hem och plugga, som vanligt. Sen ska jag och Moa till stan och kolla in Klaragymnasiet. Hoppas på det bästa där.

Pussigull på er.


Kommentarer
Postat av: Moaaaa

Sicken snygg bild! ;D <3

2011-10-26 @ 16:13:47
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0