Don't ever go.

Dagen var okej. Har varit lite blandat av galenskap (Dalarna och cardigan- hehe Evelina? :D) och segt+trött. Väldigt mycket skrattanfall vilket var roligt. Moa och jag hade lite brist på syre där ett tag! :)
På EV blev vi nertvingade till kopparvallen för att hylla att ÅFF är tillbaka i Allsvenskan.
Väntade med Bella en stund efter tills hennes buss gick. Skönt att prata lite med henne :) var ett tag sen!
Blev hopplektion på Midde sen och jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den. Det var något som var lite fel idag men det kändes bra på framridningen. Skulle hoppa serie sen och då blev det missförstånd mellan oss. Vet inte riktigt vad som hände men jag fick mig en flygtur iallafall. Det var nära att han sprang över mig men han räddade mig i sista sekund (tack bubben)
Nu har jag ont i huvud och nacke men jag mår rätt bra.
Ska läsa lite nu och sen sova.

Puss på er!
Moa, ewiii, Bella. Extra stort <3 till er idag!


Kommentarer
Postat av: moa

saknar dig! <3

2011-10-19 @ 00:01:50
URL: http://moachristensen.blogg.se/
Postat av: ewz

HAHAHA, så stört kul!!!!

2011-10-19 @ 09:06:35
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0