Jag är med dig i varje litet steg.

Eftersom min trötthet helt tog över skoldagen så tänker jag inte nämna något om skolan alls.
Konstigt nog tog jag mig ner till hälso med Moa och tränade där i en timma. Det var bra gjort.
Svängde förbi biblioteket på vägen hem och lämnade ner lite böcker och en film.
Har varit och hämtat mina grejer hos pappa med.
Min grannes rekation när han fick se alla saker var:
- Oj, ska du ut och resa?
- Nej, det blir såhär om man bor varannan vecka.
Typ.
Vet inte varför jag tar med så mycket egentligen. Men det bara blir så. Vissa saker får åka med varje gång.
Den där stora feta väskan med ridkläder tar ganska mycket plats med. Menmen, så är det. Tur att det finns bil!
Nog om det.
Jag har fixat lite knäcke till mig själv och ska nu slå huvudet i alla läxor, prov, inlämningsuppgifter och allt annat jobbigt skolarbete som måste göras. Ska bli så skönt när den här veckan är över, för då blir det lov! Det innebär kompisar, Köpenhamn, Halloween, sova osvosv.
Ja, nej, nu ska jag ta tag i det här om jag ska få sova lite mer än i natt.

Ha en fantastisk kväll gullisar.


Kommentarer
Postat av: Jull

älskar halloween! <3

2011-10-26 @ 00:47:23
URL: http://janetember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0