Jag ger dig mycket mer än vad du är värd.

Jag sov till halv tio imorse. Blev lite arg på mig själv för att jag inte sov längre, men det är väl ändå bra att inte sova bort hela dagen. Drömde någon wierd dröm så det kanske var därför jag inte kunde sova. Vet inte.
Dagen har i stort sätt varit stallet, stallet, stallet. Inte så mycket mer alls faktiskt. Men det är bra där, så jag klagar inte :) Hoppade Midde idag och det var lite konstigt, men ändå bra.
Jag sitter och skriver lite nu. Borde plugga på tyskan, men jag orkar inte det idag.
Skjuter upp det till imorgon. Det får man ibland :)
Inget roligt inlägg, men jag har inget roligt att skriva.
Är inte på humör idag alls. För någonting.

With love /Linn


 
du är den finaste jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0