Jag har alltid hållit hårt om dom jag inte orkat med.

Har haft slöjd och det gick rätt bra. Min och Moas idé är ju helt grym :D Tänker inte avslöja vad det är förrän det är klart. Så vänta och se :) Nu har jag SO. Moa och jag sitter och försöker förstå någonting av någon slags religion. Koncentrationen på topp kanske... inte. 
Vad händer mer idag? Ingen aning. Moa snackar om att vi ska hitta på något fantastiskt roligt. Så vi får väl se vad det är hon har kommit på. 
Nu ska jag och min dejt (boken krigare, gudar och andar) och Moa (som det stått väligt mycket om i inlägget) jobba vidare.

Puss och hej på er sötnosar. 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha ja! värsta proffs fotografen ju :D <3

2011-10-04 @ 19:54:36
URL: http://patriciahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0