Love is in the air.

Idag har jag hunnit med ganska mycket grejer ändå :)
I skolan hemkunskap och efter halva lektionen så gick jag till Maria (SYV) för att prata om min framtid, eller ja gymnasiet. Sen efter det blev det lite SO, matte och tyska. Just det: mellan SO:n och matten så blev det neråt en stund för att köpa en ny iPhoneladdare.
Efter skolan så blev det stallet direkt med alla sysslor som hör där till. Red en sväng med Ida och Moa. Inte för vi kom så långt innan en massa jägare började skjuta. Det var läskigt. Bara att vända och rida tillbaka. Midde fick lite ryck och vägrade skritta hem. Trav eller galopp var det som fanns i hans huvud. Lyssnade inte på mig för fem öre och det gick inte att få honom att skritta. Jag fick hoppa av och gå bredvid honom hem. Knäppishäst.
Nu har jag fixat lite med min mobil. Uppdaterade den till ios5. Först blev det katastof och allt försvann, men det löste sig efter en liten stund. Puuuuhhh. Har fixat lite tacos nu med.
Mormor kommer snart hit och då ska vi käka lite.
Ikväll blir det bara chill tror jag. Orkar inte ta mig till lanet så jag hoppar det idag.

Imorgon ska jag ut till stallet på morgonen och sen ska jag leka med världens bästa JULL :D <3

/Hungrig tjej.


bara för att ni som gillar det här godiset ska bli sugna.
(jag gillar inte dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0