Love me or leave me.

Sitter just nu i Golfkiosken. Ja, jag tog mig hit. Tyvärr var det ingen golfare som brydde sig om mitt inlägg förut, alla spelar golf. Ändå så är det lite lugnare idag. Tror att jag kommer få jobba till ungefär klockan fem.
Lite för länge för att humöret ska vara på topp, men vafan.
Får se vad som händer sen. Kanske ska till stallet en sväng, om jag inte är allt för trött. Sånt som märks :)
Imorgon är det skola igen. Så sorgligt, jag har arbetat bort helgen. Buhu... Har inte gjort något mer alls. Eller jo lite släkt käkade hos oss igår. Annars ingenting.
Hihi det var roliga gubbar från Dalarna här förut :) de var här igår med och de är så glada och trevliga. Glada söta människor gör mina dagar :D

Nu ska ni få en lista över vad jag gör här på dagarna när jag jobbar:
- kokar korv
- gör mackor
- hämtar varor från restaurangen (LÄS: i golfbil)
- packar upp varorna och ställer de i kylen
- diskar
- torkar av bord, bänkar
- trycker på kaffeautomaten, ibland häller jag upp kaffe också
- sopar
- tar betalt
- är en service människa

Ja det var nog mitt jobb överlag. Att åka golfbil är det absolut roligaste :) farligt ibland med. Haha.

Skriver mer sen. Puss!
Ps: Blogg.se- appen är kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0