Makes people talk.

Det blev en riktig myskväll med fina vänner igår :) Tack tjejer! Sov hos Patricia inatt och nu är jag hemma igen.
Ska ut till stallet nu och rida Midde. Tror att det blir ett dressyrpass på honom. Sen ska jag fixa lite i stallet och efter det hjälpa till med insläpp. Blir även att rida Zorka idag. Sanna bad mig att göra det så jag ska vara snäll och hjälpa till :) Får se hur det går. Det var trots allt över två år sedan jag red den hästen..
Hehe, ja.
Tror det blir lite film, pizza, spelmyskväll med brudarna ikväll med!

PUSS

Kommentarer
Postat av: moa

tack gumman! ja det är ju så.

JAG SAKNAR DIG SJUKT! träffas nån dag på lovet? (A) <333

2011-10-29 @ 17:21:47
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0