Säg inte att du förstår, för jag vet att du inte gör det.

Var på Klara gymnasiet igår och det var riktigt riktigt bra. Helt klart ett av alternativen jag har nu.
Det är så svårt att välja! Jag vill så mycket.. Vet faktiskt inte alls hur jag ska kunna välja "/.
Tur att det är ett tag kvar ändå känner jag. Ska på massa mer öppet hus, mässor och sånt. Så förhoppningsvis kommer jag veta om ett tag, eller inte.

Jaja. Jag hade sovmorgon till halv 11 imorse, gött! Nu har jag bild och jobbar som aldrig förr (host).
Har minst ett prov/läxförhör idag. Haha, känner att den här veckan av bloggning har blivit som en skol/pluggblogg. INTE OKEJ. Skärpning på det.
Nästa vecka är det lov och då jäklar säger jag bara! Tror att världens finaste ponny (NETTYPLETT) och bästa Matilda kommer och hälsar på i Åtvid. Ska bli så härligt att se saknade älskade hästen igen. Ett halvår sen jag såg henne sist, sjukt.

Dags att jobba.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0