The days I can't see you eyes, I don't even want to open mine.

Skolan var rätt chill, tack och lov!
Slutade tidigt och det var bara latlektioner. Så ska en fredag vara! :D
Moa och jag gick neråt efter skolan och hyrde en film. Den har vi sätt nu och den var riktigt dålig faktiskt ;)
Nu tänkte jag plugga lite och sen ska vi käka lite hos farmor.
Efter det blir det ut till stallet och kolla när Moa har hopplektion för Micke. Jag skulle egentligen ridit den men efter tisdagen så var det bättre att vila idag. Ska vara med nästa gång istället :)

Ha en bra kväll.


min gulleplutt

Kommentarer
Postat av: moa

tack min fina tjej!

så sööööt kissemiss :') <3

2011-10-21 @ 19:18:55
URL: http://moachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0