Those were the best days of my life.

Bloggningen fick hamna lite på sidan nu de senaste dagarna. Har varit lite annat att tänka på. Men nu är det nästan som vanligt igen.
Igår var det traska-fest och den var grym. Jag överdriver inte när jag säger att det är världens bästa teatergrupp. Alla är så otroligt fina och bra. Emli kom dit med, enda från Kalix. Det ni :) Det var underbart att få träffa henne igen. Kom hem runt ett och då var det godnatt direkt. Eller nästan iallafall.

Nu ska jag iväg till stallet för att stå i caféet. Sen blir det lite pyssel med mina fina hästar.
Tyvärr en massa plugg också. Har prov på tisdag som jag inte kan något alls av :( :( :( :(

Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0