Anywhere you are, I'm near.

Det blev bowling med klassen idag :D Det var riktigt roligt faktiskt och det gick sjukt mycket bättre än vad det brukar. Jag vann första serien, snacka om att jag var förvånad. Körde med Sara, Patricia och Helena.
Efter så var jag och Sara kvar i stan ett tag. Fick med mig bra grejer hem:
- Mjukisbyxor
- Plast till framsidan på iPhonen
- iPhoneskal
- Smink till plojfoto

Är asnöjd med dagen hittills.
Sitter på bussen hem nu med Saris och pluggar lite tyska som jag har läxförhör på imorgon.
När bussen är framme så blir det att stressa hem och äta, klä om och packa för teatern ikväll.
Sista helgen med föreställningar nu, sorgligt. Men får ge järnet de sista gångerna nu!

Hejdå finingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0