Falling out of a perfect dream.

Idag är en riktig deppdag. Eller det var det på förmiddagen iallafall.
Nu känns det lite bättre iallafall, vilket är skönt.
Har varit och hämtat tävlingskläderna hos pappa och ska snart klä om för teatern.
Det är sista föreställningen idag. Sorligt, men jag tror jag behöver det. Har varit rätt mycket nu sen skolan började och det kommer bli skönt med lite lediga kvällar.
Kommer sakna alla i teatern dock, det är världens bästa gäng. Underbara människor allihopa! 
Håller tummarna för att det kommer massa folk idag och att det blir en kanonföreställning.
Direkt när jag kommer hem sen ska jag sova. Det blir tidigt imorgon för tävling i Rappestad. Hoppas att Tigge är på tävlingshumör då och att det blir en bra första tävling på henne.

/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0