I will try to fix you.

Det började brinna i personalmatsalen i skolan idag. Lite tufft tyckte jag. Bara det att det ruktade rök i halva B och sådär. Resten av skoldagen var rätt seg.
Positivt att jag blev klar med hela friidrottsgrejen idag med, stolt över mig själv. En sak mindre att vara stressad över, puuuh!
När jag kom hem så blev det stallet direkt och rida ut på en halvt galen Tigge. Höll på att flyga av henne ett antal gånger. Vet inte vad hon gjorde egentligen, jaja söt är hon iallafall.
Hemma nu igen och jag har pluggat en hel del. Har kommit mucho framåt med det mesta nu. Nu ska jag käka lite paprika (det är jättegott märkte jag igår, om den är orange) och sen träna lite på NO-redovisning som jag har imorgon. Sen ska jag träffa på min tandborste och efter det dejta kudden.

Pussigull och godnatt.




lite onormala bilder från mattelektionen kniv ♥ gaffel
snodde från ewiiis blogg


Kommentarer
Postat av: ewz

SNYGGA TJEJER!!!! <3

2011-09-22 @ 19:49:41
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0