Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Jag är så nöjd och så himla glad. Micke-träningen var helt fantastiskt rolig. Riktigt bra grupp och det kändes jättebra med Tigge. Bara att få igång lite motor i galoppen så går det jättebra. Sista banan var helt underbar vilken känsla. Hon är så bra min fina häst! Micke är riktigt rolig med så lektionen var helt galen. Det gick jättebra för de andra i gruppen med [Moa-Midde, Ida-Rodrigo, Sanna-Zorka]. Åh så glad jag är!!!!!!!!! :D Sjukt taggad för tävlingen på söndag.

Innan träningen var jag på Örsätter och plockade sten (vilket jobb va?), haha det var rätt roligt ändå för så mycket roligt folk där. Fort gick det med så det var bra!
Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att hjälpa till på tävling. Blir sekretariat och på banan :) Sen göra iordning hästar för tävling :D
Tror det kommer bli en rätt bra helg.

Nu ska jag och syster se på gossip girl. Bra grejer det där. 

Puss!


bild från so-lektionen idag, jag och patricia.

Kommentarer
Postat av: Patricia

hahah gulliga! ;D <3

2011-09-25 @ 15:57:53
URL: http://patriciahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0