Lifelong learning.

Blir ett litet kort inlägg igen eftersom jag inte kan sitta vid datorn mer än två minuter utan att få panik-huvudvärk.
Det här är inte roligt och det gör så jävla ont. Jävla migrän helvete.
Har varit hemma i två dagar vilket betyder att jag borde plugga. Men kan inte plugga för att då känns det som huvudet ska explodera. Så blir jag stressad för att jag kommer efter. Och stress är inte heller bra för lilla huvudet. Känns lite jobbigt det här.. Aja, tur att jag har bra lärare som fattar iallafall.
Moa bosätter sig här idag eftersom mamma och Elias åker till London. Hon sover hos mig alla dagar till lördag. Puss på henne!

Kommentarer
Postat av: ewz

Du är snygg om någon gumman!

2011-09-14 @ 17:17:02
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0