Mobilblogg från jobbet.

Sitter nu i Golfkiosken och har inte fullt så roligt. Jag har redan skadat mig, skar mig i fingret :/ ajaj. Det blev inget stort sår, men det svider :(. Tror inte att den här dagen har så mycket mer att erbjuda än jobb, jobb, jobb. Ska ringa lite telefonsamtal med :) haha, spännande dag va? Får försöka övertala min far om att hyra en film till kvällen. Det går han nog med på snäll som han är. Det här blev helt klart det intressantaste inlägget den här veckan :) jag är nöjd! Återkommer snart igen. Hihi puss på er.

Kommentarer
Postat av: moa

tack gumman! :)

saknar dig så det gör ont<3

2011-09-11 @ 22:45:15
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0