The first cut is the deepest.

Carro kom hit på förmiddagen och vi hade det supermys. Tacos, snack, fotografering och annat bus.
Har hunnit med att städa hela huset med, det blev superduperfint. Min mamma och bror kommer hem och typ en timma så då ska det ju vara lite fint tänkte jag. Måste erkänna att jag saknat dom en hel del alltså. Men har haft det toppen med Moa de här dagarna. Sara och Patricia var här igår med och vi hade det helt kanonbra. Måste göras om snart kan jag lova. Grymt bra är de!

Nu måste jag plugga lite, har ca 2000 saker att göra.
Vu hörs imorgon igen. Ska upp ganska tidigt och cykla till stallet då.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Carrobull

Älskar dig Linn ! <3

kolla post-it lappen på din svarta cirkel

2011-09-18 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0