Together we can do this.

Jag är nöjd med tävlingen, det är jag faktiskt.
Det gick lite för långsamt och jag fick inte igång henne ordentligt. Men hon hoppade allt. Tyvärr blev det ett ner på sista hindret. Så 4 fel. Men vafan, första tävlingen på T ju :D
Kom delad 4 med några andra. Så rosett fick jag! GLAD!

Jane, jag älskar dig.
Du är en av de absolut bästa jag känner och du gör mig så fucking glad.
Du är verkligen en speciell person och du betyder så mycket för mig ska du veta.
Finaste, underbaraste, snällaste Jull!
Glöm aldrig hur bra du är. Jag tror på dig i alla lägen. Du kan!
Vi livet ut!
Jull ♥ Lull Föralltid!


Kommentarer
Postat av: Jane

Aw lull!

Älskar dig med<3

Du är bäst. och den som alltid får mig att le!

Kommer alltid finnas för dig <3

2011-09-04 @ 19:25:12
URL: http://janetember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0