We got to act before it's too late.

Först och främst, tack Emelie! Det var så skönt att prata med dig igår. Tack!

Tävlingen. Första klassen var på Tigriz och det gick sådär. Hon tyckte att ungefär allt var läskigt så hon drog sig in mot mitten hela tiden, vilket gjorde att jag tappade galopp osv. Hon rev två hinder. Slutet av banan gick mycket mycker bättre. Galoppen blev bättre och fina språng från T. Jag blev ganska besviken, trodde det skulle gå bättre. Menmen, bara att ta nya tag, lära sig av felen och göra bättre nästa gång.
Middes runda kändes mycket bättre. Han var rätt stark men det var helt okej. Han rev tyvärr ett hinder, vilket berodde på att han sprang för mycket mot hindret och jag hann inte riktigt släppa i handen. Två tidsfel med. Jag var tvungen att bromsa ordentligt en gång, så det var därför.
Jag är helt okej nöjd, det är jag. Man lär sig och det blir bara bättre.
Ska vara med på pay'n jump på fredag med någon av hästarna. Två klasser blir det :) Ska bli kul!


Hihi, Midde söt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ngr bilder på dig o midde om du vill ha ? : )

2011-09-26 @ 12:51:04
Postat av: Linn

Ja tack, det vill jag gärna ha :)

Min mejladress: [email protected]

2011-09-26 @ 13:34:42
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/
Postat av: emelie

Alltid fining <3 Hoppad dagen har varit bra! <3

2011-09-26 @ 14:56:28
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/
Postat av: emelie

Alltid fining <3 Hoppad dagen har varit bra! <3

2011-09-26 @ 14:56:38
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0