How did we ever come to this?

Saker som förut varit självklara är inte det längre. Löften har runnit ut i sanden och såren har fått fula ärr. Men jag minns varje gång jag ser ärren.

Tror det är dags för miss Smedberg att sova nu. Är pigg och trött på samma gång. Ska göra mig iordning och sova ändå. Det är en dag imorgon också och jag har som vanligt alldeles för mycket att göra. Vet inte riktigt hur jag hinner med egentligen. Eller vänta? Det är ju ingen som har sagt att jag gör.. Jag hänger faktiskt inte med.. Dåligt!

Godnatt på er! Vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jull

Nej snart måste vi hitta på något! saknar dig min vän :) <3

2012-04-14 @ 13:54:04
Postat av: Lull

Helt klart att vi måste. Jag saknar dig med vännen <3

2012-04-16 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0