Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här.

Sov hos min syster inatt, det behövdes efter jobbigt avsnitt på one tree hill. Tur att jag har henne :)
Jag berättade precis allt som var läskigt och jobbigt och sen blev det bättre.

Efter jag varit vaken ett tag imorse började jag må illa och fick världens huvudvärk. Det blev att vara hemma från skolan. Jag har inte gjort särskilt mycket alls idag mer än kollat på oth. Så nu är ännu en säsong klar och jag väntar på att få den andra av min kusin :). Har varit hos farmor med som tagit hand om mig, precis som förr. Hon är världens bästa farmor!

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog soffhäng igen.

See u!


hihi skrutten, vad jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0