Never thought that I could act this way.

Det har varit en tuff helg. Hela dagarna har varit jobb på hästtävlingarna på Örsätter.
Igår var jag i serveringen och i domartornet. Idag var jag hästskötare till Moa. Det var en riktigt långsam dag idag. Var kaos ungefär halva dagen, men det fixade till sig. Träffade en helt sjukt saknad Johanna och Lillen idag med. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle få träffa de igen, men det fick jag! Det gjorde dagen tio gånger bättre!
Under de timmar jag varit hemma nu har jag hunnit bosätta mig hos pappa och fått i mig lite mat. Har även kollat på oth. Så nu ska jag sova och tagga skola imorgon... Men jag går bara två dagar den här veckan. På onsdag blir det audition och på kvällen åker vi till Sälen. Ska bli hur skönt som helst att få åka lite skidor igen :)
Godnatt godingar!


saknar det en aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0