That's all I ask of you.

Gehörstestet var svårt.. Inte så många rätt där tror jag. Intervjun och uppträdandegrejen gick bättre. Det var läskigt osv men jag är nöjd med mig själv. Återigen har jag trotsat dumma tankar och utsatt mig själv för jobbig situation. Och jag klarade det! Hoppas att det leder till att jag kommer in på skolan nu :). Tyvärr är det rätt många som har sökt och som ska välja det som första val, så det är inte säkert. Men jag hoppas verkligen!

Är snart framme i Sälen. Mådde dåligt de första två timmarna, men sov bort det mesta. Har ätit lite nu och har vara några mil kvar. Ska bli härligt att träffa familjen och få gå och lägga sig. Imorgon blir det backen.

Den här dagen har varit händelserik. Jag är stolt över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0