För du betyder allt för mig.

Igår på pianolektionen fick jag frågan om att sjunga solo i kyrkan på söndag. Jag svarade ja och pianolektionen gick mestadels till att träna på låtarna jag ska sjunga. Det blir hela kärleksvisan och sen en vers på kärleken som aldrig svek. Temat är alltså kärlek. Ska bli jätteroligt att uppträda lite igen.

Dock vaknade jag med förkylning och halsont idag, härlig tajming va? Inte särskilt.. Känner mig febrig och helt hängig. Men jag SKA sjunga imorgon. Det vill jag verkligen. Får bli massa té, halstabletter och Ipren helt enkelt.

Jag har tagit mig till Falerum idag iallafall och bytt mina skor, köpt ett par Converse med Amerikanska flaggan på och köpte även en tröja.
Nu är jag hos mormor och har fått god mat. Ska snart hem igen och se på film. Sova tidigt idag och se till att må bättre imorgon.

Hoppas ni har det bra fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0