Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag att blomma.

Jag gick upp runt kvart i nio idag och pappa hämtade mig vid halv tio.
Ut till stallet blev det och göra iordning TiggeTiger för att åka till Ånestad. Moa hoppade pay'n jump där:) Så jag var hästskötare helt enkelt. Kallt som tusan var det men det gick bra för de på banan så det var roligt! Mina stjärnor det där! Snart får jag ha VIP-biljett så jag kan vara hästskötare på SM-tävlingar och sånt där :) För jag tror att Moas mål är att hamna där någonstans? Det kommer bli bra det!

Jag är hemma nu och har varit det ganska länge. Jag har duschat, ätit mat, vilat och nu ska jag ta tag i lite plugg. Mycket som ska göras. Det är NP den här veckan i svenskan, känns inte jätteroligt... Menmen, det kan inte gå mer än åt helvete.

Puss hej!


Fina är de!

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Haha, ja det är väl där någonstans ;)

Världens bästa hästskötare har jag! :D <3

2012-02-05 @ 17:47:01
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0