Someday you won't be afraid and you find the words to say.

Nu har jag bara legat i mammas säng, hela dagen, och kollat på film, serier och facebook.
Just det, jag har väntat väldigt länge på en onepiece som inte anlände.
Känner mig som en potatis, ja eller något i den stilen. Jag har kollat på 16 avsnitt av Elsas värld och det är riktigt bra! Det är ett nytt avsnitt varje vecka och vi kan väl säga så att jag låg lite efter med att ha sett dem :) Men nu jäklar. Nu ska jag återigen ta på tv:n och den här gången blir det one tree hill. Resten av kvällen blir det nog ungefär samma upplägg- film, tv, film, tv, chilla, nysa, hosta, gnälla.

Japp, så är det! Känner mig superduperpositiv och pepp på livet! Wiiiiiiihuuuuu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0