Tycker det känns tungt, att rollerna är färdiga, när livet är så ungt.

Nu har bloggen varit nere i lite mer än en vecka. Har inte skrivit ett enda blogginlägg.
Men nu kör vi igen! Det får bli den här designen sålänge. Kastade ihop den lite snabbt sådär :) Om den inte syns sågör den det om ett tag!
Jag har precis haft matteprov och det gick okej. Ska snart ha SO och antar att jag kommer få sitta och lyssna på läraren hela lektionen. Efter det blir det svenska och sen lunch. Kanske hinner med lite engelska efter lunch.
Jag ska nämligen till Bysjön och bada isvak, shiiiiiiiiiiiit! Jäklar så kallt. Men coolt ska det bli.
Igår förresten var jag och kollade på studentspex. Det var jätteroligt! Tyvärr behövde vi åka hem i pausen, blev sent. Spex håller ju på ett tag ;)

Hade bra!



Kommentarer
Postat av: ewz

Och du är värd svar gullet! :) <3

2012-02-15 @ 16:45:18
URL: http://eewwzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0