Jag ska säga att jag förstår och inte ställa några krav.

Just nu är det tusen känslor på samma gång.
En sak tänker jag dela av mig av och det är såhär. Min lilla katt som försvann i november har hittats nu. Det var en tjej i Norrköping som mejlade mamma och skrev att hon hade en katt hos sig. Hon skickade bilder och visst var det Frasse! Jag, Ida och Mogge gav oss iväg för att hämta honom. När han skulle gå in i kattransporten så skrek han och ville inte alls. Stackarn. Till slut fick vi in honom och kunde åka hem. Han skrek massa påvägen hem. Men nu är vi hemma iallfall och han lunkar runt i huset. Älsklingskillen. Matte har saknat dig så mycket!
Tack till Ida och Mogge som åkte med :)

Nu ska jag banka in lite tyskaglosor i skallen och sen ska jag spela sims. Eller sova? Vi får se :) Sovmorgon imorgon så jag kan göra vilket som. Tihihih :)

Dagens sanna:
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be, för vet du va? under kan ju ske.

Puss!


mattes plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0