You don't have to save me just need you to follow cause we made it all this way.

Dagen i skolan har varit både bra och dålig. På håltimman var jag, Moa, Evelina, Sara och Patricia på Sandelius och fikade. Skrev idrottsprov sista lektionen och det var svårt. Jaja, hoppas att det gick bra. 
Efter skolan har jag umgåtts med Jull. Vi har käkat pannkakor, pluggat, pratat och satt upp planer för framtiden. Tror att det vi planerar kan bli grymt bra :D Hehe..
Nu ska jag städa iordning lite i mitt rum för det behövs. Sen ska jag fira att jag nu beställt en ny op eftersom det var fel på den förra. Blir en annan färg den här gången.Sen ska jag fira att jag inte har några läxor till imorgon och att imorgon är det sista dagen innan lovet. Lovet kommer bli bra hoppas jag, har en hel del att göra! Wiiihuu. Känns rätt bra just nu alltså :)
Puss!


hihi, från plojfotot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0